zaterdag 25 oktober 2008

Ik snap mezelf niet eens, this is pure crap

Gatverpielekes.
De vorige blog schreef ik op woensdag. WOENSDAG!
Dat was gewoon nog het midden van de vakantie! Ik ben zo jaloers op mezelf in het verleden. Ja. Want woensdag dacht ik, 'oh, ik heb nog een groot deel woensdag, een hele donderdag, een hele vrijdag, zaterdag, zondag... en nu wil ik terug naar die goeie oude tijd, die goeie oude ik op woensdag, toen ik nog vredig van de vakantie zat te genieten.

Van vakantie kan je niet meer genieten als het woensdag is geweest.
Het einde komt in zicht, en je gaat op zo'n manier rekenen, dat het lijkt alsof je nog heel veel tijd over hebt. Zoals nu. Ik heb nu nog 1,5 dag vakantie. Dan reken ik zo van: Wat deed ik 1,5 dag geleden? Oftewel, donderdagavond. Nou dan heb ik nu nog tot zondag avond, zoals ik dat van donderdagavond tot nu had.
Ja kijk, mensen zoals ik gaan raar doen als het om vakantie gaat. Ik denk dat ik niet echt tegen vakantie kan. Nee, wacht. Ik kan niet tegen tijd. Ik heb een tijd-allergie. Ik haaat het als je ergens 'op'tijd moet komen. Als ik ipv. half 9 om 7 over half 9 kom, dan kom ik toch ook 'op'tijd. ik kom op een tijd, namelijk 7 over half 9.

Frustrerend. Echt waar. Vooral ook omdat ik nu al het gevoel heb dat niemand het gaat snappen. Maar dat komt natuurlijk omdat ik niet goed kan denken tijdens vakanties, vandaar dat ik ook nog niks aan mijn geplande 'huiswerk' gedaan hebt. Je denkt namelijk: 'In de vakantie heb ik toch genoeg tijd..'

ach laat ook maar. Tijd stinkt.

Geen opmerkingen: