maandag 10 november 2008

Patat

screw it. kutschool.

ik haat school nu echt. school is kut. waar draait je jeugd om? school. de eerste vraag die wordt gesteld op visitie. Hoe gaat het op school? Een van de eerste vragen die onbekenden aan je stellen. Waar zit je op school? BOEIEND. Ik haat het. ik haaaaaaaaat het. elke godgansedag op een ongewoon vroeg tijdstip het bed uit om een beetje met 30 leerlingen in een ruimte van een paar vierkante meter te zitten. je wordt er spontaan claustrofobisch van. ik wil niet meer. ik wíl niet meer. ik wihihihihihihil niet meer. ik wil slapen tot zo lang ik wil, en met mijn vrienden chillen. en niet aan schema's en ritmes vastzitten. ik kan dat niet. ik stel het toch allemaal uit. rot op met je school. rot as-je-blieft op. ik wil ten eerste een normaal tijdstip van aankomst. minstens 10 uur. ik wil roltrappen, ik wil zachte fauteuils met voetenondersteuning, en ingebouwd schrijfplankje, ik wil een aantal vakken schrappen en nieuwe vakken erbij doen. ik wil het liefst eigenlijk nu gewoon slapen, en niet meer leren, en hééééééééél misschien vind ik het morgen iets minder erg om naar school te gaan. en school moet geen school heten, maar iets van patat ofzo. 'Mam, ik moet morgen om half 11 naar patat'. dat klinkt leuker.

1 opmerking:

Just me zei

Hahaha. Ja, nou ik zou zeggen : Start de trend.