donderdag 10 januari 2008

Sjeemieneetje.

Ben vandaag voor 'Chaotisch Type' uitgemaakt door mijn wiskunde leraar. Ik kan best ergens tegen, maar niet tegen mensen die dingen tegen mij zeggen waarvan ik stiekem van binnen weet dat het waar is maar omdat ik het niet wil geef ik er niet aan toe. Zo.
Zucht.. Ik ga naar mijn gevoel erg de goede kant op qua mentaliteit denk ik. Ik voel me lekker in mijn vel. Maar de consequenties van goed in je vel zitten zijn blijkbaar zo vervelend dat je er spontaan weer uit je goed in je vel zit bui gaat! WAAROM IS HET LEVEN ZO FUCKING INGEWIKKELD? Als ik de dingen doe waardoor ik me goed voel zijn de gevolgen dat mijn cijfers voor mijn school naar beneden kelderen, en ik symptonen van luiheid vertoon. of dus een chaotisch Type. Ik ben gewoon een beetje nonchalant af en toe.. denk ik.. Ik heb het in mijn hoofd prima op een rijtje, alleen in mijn kamer nog niet helemaal of in mijn (wiskunde) schoolschriften. Alhoewel ik wel trots ben op het resultaat van mijn boekverslag. Mijn boekverslag mag er zijn.

Geen opmerkingen: