dinsdag 8 januari 2008

Hey Jack, I love you

Aloha,


Eigenlijk wilde ik gisteren bloggen, maar toen was ik me toch luí. Verschrikkelijk.
Komt door boekverslag dat ik voor Nederlands moet maken. Totaal geen zin in want het is veel
te veel werk.




Ik heb trouwens een polaroid camera, drie zelfs, maar ik heb er één camera uitgekozen, waar ik gewoon de beste band mee voelde. Jammer dat de vullingen zeventien euro zijn. Maar ik hou het voor speciale momenten dan. Als ik Jack Johnson tegenkom bijvoorbeeld, ooit. Men, hij is lief. Ookal heb ik 'm nog nooit ontmoet, sommige dingen weetje gewoon. Maar ik heb een aantal dingen die ik eens in mijn leven gedaan moet hebben. Zoals dus Jack Johnson ontmoeten. Het liefst heb ik gewoon een zonnige blik van 'm, want ik hou niet van dat overenthousiaste supersupersuperFAN gedoe. Ik vind 'm lief.




Ik wil graag zon. Ik wil zon, een lichtblauw volkswagenbusje, Jack Johnson muziek, en dan zelf op weg naar Zuid-Frankrijk. Ik wil dan bovenop een berg een foto maken. Met een strakblauwe lucht, misschien een paar schapenwolkjes, en zon, en dan dat ik voor m'n busje sta. Best een mooi plaatje lijkt me dat worden. Gewoon dat uítzicht. Of een Tropisch Eiland, waar alleen ik en mijn liefste vrienden wonen. Zaterdag een film gezien, Blue Lagoon, waaaaaaathehell, wat mij betreft mag mijn schip in de buurt van onbewoonde onondekte tropische eilanden altijd spontaan zinken. No problem. I'll survive. Hey, het is trouwens wel ongelooflijk gaaaaaahaaf dat Jack's nieuwe cd in Februari komt. Hey, en als het dan februari is, dan is het ook daarna maart. En dat betekent: BIJNA LENTE! Wiehoooe, zon, bloemetjes, schaapjes, lammetjes, konijntjes, bijtjes, zon. Een dikke done op de winter drukken. Passééeeee. weg. Juich.




oh maar jeetje, het is al tien over half vijf, en ik zou om vier uur beginnen met mijn boekverslag. Dat heb ik nou altijd, ik stel alles uit. Maar ik weet dat ik niet de enige ben, dat maakt het dan weer minder erg. Even denken of ik nog iets kwijt moet. Ohja, dat ik me voordegekgehouden voel door iemand, maar ik denk wel dat dat weer snel overgaat, zal wel een opvliegende bui van me zijn. Daar heb ik een hele verzameling van en ik snap economie niet, en ik moet vrijdag helpen bij het nieuwjaarsgala van de eerste en tweede klas van onze school. Moet iedereen in gala kleding, terwijl ze daar Jump-stylen. I haaaaaaaate it. Stom gestamp. Hey, maar nu is het wel weer mooi geweest. Ik ga nú beginnen aan dat verdomde boekverslag, en dan ga ik keihard chillen, en dromen over de zomer.



en de zon.

Geen opmerkingen: