zondag 13 januari 2008

Joehoe!

Mijn horoscoop voor Januari / Februari;

Dit is hét moment om aan de slag te gaan met je grote droom en alles te doen wat je altijd al wilde, Je bent met je gedachten in een andere wereld en je verienden merken dat, ze vinden je serieus en snel afgeleid. Maar jij bent vastbesloten om jezelf te bewijzen en te laten zien wat je kan. Doe een beetje rustig aan en grijp elke kans om plezier te maken. Rond 21 februari heb je bereikt wat je wilde, en dat geeft een ge-wel-dig gevoel!


HOE KAN DIT ZO KLOPPEN? HET IS PRÉCIES HOE HET NU MET ME GAAT!

Ik ben namelijk vastbesloten om te bewijzen dat ik ook eens ergens op tijd kan komen (ik kom altijd te laat).. Ik ben helemaal vol van ideën en dingen die ik nog wil doen, ik spat uit elkaar van fantasie. Ik wil VERANDERING. Niet omdat ik niet tevreden ben met mezelf, júist niet. Juist om mezelf nóg meer te vinden. Ik ben op dit moment aan het schilderen, (zal wel weer een opvlieger zijn maar goed) ik vind het wel echt heel gaaf. Ik ga misschien een snowboard cursus doen, dat is ook iets wat ik altijd al wilde. Ik wil planten, veeeel planten, ik wil gordijnen en ik wil vrolijkheid.

Door deze horoscoop heb ik alleen er nog maar meer vertrouwen in! Men oh men. Ongelooflijk dit.

Ik heb het gevoel dat dit de beste maand ooit gaat worden. YAY!

Geen opmerkingen: