woensdag 19 november 2008

Mijn dag was priem

hoi,
vandaag heb ik het wel fijn gehad. Ik vind het alleen vervelend dat je de woorden 'prima' en 'gitaar' niet af kan korten. Dan wordt het 'Priem' en 'Giet', en dat snappen sommige mensen niet. Maargoed. Over mijn giet gesproken, ik kan weer een nieuw liedje. One Year Of Love, van Stevie Ann; waar ik heen ga trouwens! Ja, 14 December. Maar, ik heb het vandaag priem gehad. Ik was om half 12 uit, en heb van toen tot nu toe, gewoon, echt geen reet gedaan. jeej. Ik heb gesurft op het internet naar de meest onnozele dingen. Recepten voor gerechten met watermeloen, ik heb gekeken naar de prijs van volkswagen surfbusjes, en naar een site voor mensen die heel mooi graffiti kunnen spuiten, en ik kreeg een link van een site waarbij je 50 plaatjes van gezichten kreeg ofzo, en het heette 'Herken de Hetero', en dan moest je gokken wie er hetero was van die 50, maar er waren maar 2 goede antwoorden! Supermoeilijk eigenlijk, want de meesten zien er doodnormaal uit. Eigenlijk wel iets voor Lisa, maar laten we het daar maar niet over hebben. Zij heeft het al moeilijk genoeg. Hetero jongens met krulletjes en 'giets' en leuke kleren zijn best moeilijk te vinden ja! Steun haar. Ze kan er ook niks aan doen. Ik zal de link een keertje naar haar sturen, misschien leert ze daarvan. Eeeeeeen, nou.. ik heb gekeken naar een site van het kleding merk 'Freeballers', dat zijn kleren voor surfers. Leuke naam; Freeballers. Maar bedoelen ze daar dan mee, dat die broeken niet zo strak zitten?.. jeweetwel, 'Freeballers': zodat de mannelijke testikels een beetje de vrijheid krijgen? Idonno. Ik gun het die mannen wel, zo'n freeballer. ik heb ook nog een test gedaan. Ik moest invullen of ik een hond of een kat had. Maar die heb ik niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

i love you mennetje.
echt een lekkere blog.
hahaha.

Murt zei

vroemmmmmmm vroeemmmmmmm!