donderdag 20 november 2008

Waar is dan de emmer?

Vandaag was ik een dweil.

Ik heb gerold, gesjeesd en gegleden over de vloer van de aula, alsof ik een swiffer-schoonmaakbezem was. Gekleed in een sexy metmaartjegekochte-scapino trainingsbroek die eigenlijk voor jongens is met daaroverheen skeelerkniebeschermers.
Ik had natuurlijk ook gewoon ondergoed aan, en een tshirt en sokken enzo, maar dat is niet de essentie, de kern van mijn outfit. De kern waren de kniebeschermers natuurlijk. Freaking sexy.
Maar, om even terug te komen op de dweil. Ik moest op mijn buik op de grond liggen, zodat alle stofdeeltjes en afgevallen haren en huidcellen van onbekende personen fijn aan mijn shirt konden plakken. Dus iew. maargoed, het is voor een goed doel. Een praaachtig toneelstuk.
Maar wat ik hiermee wilde zeggen:

Als je morgen toevallig in de aula komt, en je een schijnend, blinkend, schitterend, brandschoon stukje aulavloer ziet, denk dan aan mij.

2 opmerkingen:

Murt zei

ik ben een au-au-auto
en jijhij oohook.

Anoniem zei

timmy